RSS

Új promo kép

Írta: Arby ; 2008.11.26. 20:01

Nah, lassan kezd beindulni a dolog... Megvan a technikai háttér, a programokat kezdjük kitapasztalni, a sztorit meg folyamatosan írjuk. Még maga a képregény nem kezdődik, csak egy újabb promo képet szeretnék mutatni, ezúttal az én alkotásomról van szó. (Na jó, ez így nem igaz, de önfényezés jó dolog. :D) tmis.blog.hu/media/image/Page_1.jpg 

Elnézést kérek mindenkitől, de a kép készítésének legelejénél rossz lapméretet adtam, így sajnos túl széles lett... :( Ilyen többet nem fordul elő!

Szóval mostmár tényleg nem sok, és elkezdjük. :)

Üdv, Arby

(Krisz is üdvözöl, csak ő lusta.XD)

4 hozzászólás : tmis
Szerintünk: (4,5/5)
Szerintetek: (0/5)

A bejegyzés trackback címe:

https://tmis.blog.hu/api/trackback/id/tr33790174

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zigil 2008.11.26. 21:07:31

Nagyon jól néz ki! Sok érdeklődéssel várom a folytatást! :D

chaseֹr 2008.12.02. 20:22:58

Nagyon naaagy! :D
Nálam semmi baj a képpel, nem lett túl széles (sőt, lehetne még szélesebb is). A karakter-pózolás profi, a mimikával együtt, látni hogy egy tapasztalt Garry's Modos keze van a dologban :)

Ember, a végén még én is saját képregényt inditok :P

krisz113 · http://tmis.blog.hu/ 2008.12.03. 10:28:56

"(Krisz is üdvözöl, csak ő lusta.XD)"
Nem vagyok lusta, csak elfoglalt ;) :D

"A karakter-pózolás profi, a mimikával együtt, látni hogy egy tapasztalt Garry's Modos keze van a dologban :)"

Köszi, de azért nem vagyok én akkora ász a cuccban :D
Arby képregényes tudása nélkűl ezek csak képek ;)

Arby 2008.12.03. 16:03:52

Azért az én képregény készítési tudásom is csak 2 hetes.... :D Egyébként tök jó, most látom lehet moderálni a kommenteket. Nem mintha eddig szükség lenne rájuk. :M

Minden jog fent tartva a TMIS csoport számára. A képek másolása a beleegyezésünk nélkül tilos.

A képek a G-Mod nevű programmal készülnek. SRC

Szerkesztői blogok:

  • Technikai okok miatt nem elérhetőek
  • Website counter

További hasznos oldalak:

süti beállítások módosítása