RSS

Segítőkészség

Írta: Arby ; 2009.01.19. 20:38

Új nap, új kép. Utálok bevezetőt írni. XD

Jó tanács: TÉNYLEG ne vajazzatok foszlós kalácsot, ezt saját tapasztalatim alapján mondom. Én nekiálltam 4 szelet megvajazásának múlt vasárnap, de 5 perc után egy külvilágtól hermetikusan elzárt szobába kívántam magam, hogy ne tudjam felvágni az ereim. :D

Üdv, Arby.

2 hozzászólás : tmis
Szerintünk: (4,5/5)
Szerintetek: (5/5)

A bejegyzés trackback címe:

https://tmis.blog.hu/api/trackback/id/tr4889527

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zigil 2009.01.21. 20:23:15

Ez nagyon nagy, ahogy ül a biciklin :D

Arby 2009.01.21. 20:26:39

Én is röhögtem, amikor Krisz elküldte a képeket. :D

Minden jog fent tartva a TMIS csoport számára. A képek másolása a beleegyezésünk nélkül tilos.

A képek a G-Mod nevű programmal készülnek. SRC

Szerkesztői blogok:

  • Technikai okok miatt nem elérhetőek
  • Website counter

További hasznos oldalak:

süti beállítások módosítása