RSS

C-Files: az első kép

Írta: DarthRazor ; 2009.08.23. 00:38

Aki rendszeresen, vagy éppen rendszertelenül, de látogatja eme blogot, az tudhatja már, hogy egy ideje ott virít a nevem a szerkesztők és adminok között, de, hogy miért is ?Azt majd most megtudjátok ^.^.

Először is bemutatkozás képpen én vagyok Vass Attila Máté, aki PGO-s, az nagyjából látásból ismerhet mint Blade91-et, de közelebbről még csak egy-két kiváltságos tudhatja ki vagyok :D.Szerintem ennyi elég is rólam, majd később még talán többet is mondok magamról :).

Nah, de lássuk a dolog miértjét. Miért is vagyok én most itt és mit is akarok ? Először is azért jöttem, hogy publikálhassam a saját képregényemet is (amelett, hogy el akarom foglalni a világot xD), amivel (remélhetőleg) hozzájárulok majd a TMIS blog népszerűségéhez is =).Aki nem találta volna ki ez a képregény lesz a C-Files, amit minél hamarabb minél több képpel szeretnék majd bővíteni :). De nem is szaporítanám tovább a szót, lássuk a promó képet :

Szólj hozzá te is! : c files
Szerintünk: (4,5/5)
Szerintetek: (3/5)

A bejegyzés trackback címe:

https://tmis.blog.hu/api/trackback/id/tr381331805

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Minden jog fent tartva a TMIS csoport számára. A képek másolása a beleegyezésünk nélkül tilos.

A képek a G-Mod nevű programmal készülnek. SRC

Szerkesztői blogok:

  • Technikai okok miatt nem elérhetőek
  • Website counter

További hasznos oldalak:

süti beállítások módosítása